Dobrý den, vážení sousedé,
na základě auditu, který 2 terasy prověřil a také na základě osobní zkušenosti p. Říčky s jeho vlastní terasou budeme provádět
kontrolu všech teras.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
V září loňského roku měl pan Říčka problém s odtokem vody z terasy.
Jak nám popsal: problém byl v zanesené geotextilii, která je natažena i před vlastním odtokem. Nastoupala voda do výše cca 4 cm nad úroveň dlažby.
V jiných případech může také dojít ke zvýšenému výskytu mechu a náletových rostlin z důvodu pomalého odtoku a zvýšené vlhkosti štěrkového lože. Během zimního období může hrozit riziko promrznutí štěrkového lože, poškození izolace a zatékání do spodních pater.
IMOS / MK Development o problému ví, nicméně řeší jen nahlášené reklamace, proaktivní kontrolu neprovádí.
Potřebujeme znát stav vašich teras.
Pište komentáře pod text.
S některými z vás jsme již v kontaktu ale pište všichni obyvatelé z posledních pater své zkušenosti, alespoň ověříme, kolik bytů z vrchních pater si daný článek přečte a koho oslovit osobně.
Děkujeme za vaši spolupráci
S přáním krásných Velikonoc
Váš Výbor
Dobrý den, my registrujeme problémy se zvýšenou vlhkostí pravděpodobně způsobenou nesprávným odtokem vody z terasy.
Byt H.501
Dekujeme za zprávu. Odesleme za vsechny vrchní byty jeste jednu hromadnou reklamaci.
Dobrý den, měli jsme podobnou zkušenost s prvním větším deštěm krátce po nastěhování. Tehdy vyřešeno odstraněním štěrku z odtokového kanálku, od té doby zvýšená hladina nepozorována. Co se děje pod úrovní dlažby nedokážu posoudit.
Dekujeme za zprávu. Odesleme za vsechny vrchní byty hromadnou reklamaci.
Dekuji za info. Mam tez problem s terasou, kde sterk je neustale vlhky , tvori se mech a rostou naletove rostliny. Na oplechovani se tvori plisen. Pred 2 tydny jsem poslala panu Dudkovi reklamaci. Cekam na vyjadreni, nebot se posilaly dodatecne fotografie. Dekuji a jsem s pozdravem
Velmi dekujeme za info. Pošleme jeste pro jistotu hromadnou reklamaci. Krasny den.
Autor: Ondřej Palát (IP: 185.140.245.214, 185.140.245.214)
Email: ondra.palat@centrum.cz
URL:
Komentář:
Dobrý večer, dtto, odtokové kanálky plné štěrku a navíc nebyly v geotextilii otvory, kudy by voda mohla odtékat. Sice voda nestoupá nad úroveň dlažby, ale štěrk je hodně vlhký a v zimě nepochybně voda namrzá. Děkuji předem za zahrnutí do hromadné reklamace.
Děkujeme. Určitě zahrneme do společné reklamace. Krásný den. I.Z.
Dobrý večer,
jen poznámka – je nutné zkontrolovat všechny odtokové kanály vody z teras, výskyt náletových rostlin během roku je víceméně přirozený, nicméně výskyt mechu a plísní je téměř „zárukou“, že je problém s odtokem vody z terasy).
Bohužel je nutné vyjmout celé kovové těleso vpusti zasazené mezi dlaždice a zkontrolovat, zda-li na straně odtoku není umístěna geotextilie.
Pokud na geotextilii narazíte, doporučuji tuto vadu vyfotit a zaslat na reklamačního technika developera s tím, aby tuto vadu odstranil co nejdříve (předpověď na druhou polovinu dubna není nejlepší). V případě pojistné události je nutné mít příslušné podklady – tj. reklamační protokol, případně alespoň odeslaný mail. Případné škody bude pojišťovna uplatňovat na developerovi / zhotoviteli stavby (tedy za předpokladu, že dojde ke zdokumentování a nahlášení vady před uplynutím záruční lhůty na bytový dům).
Developer zajišťuje odstranění geotextilie v místě odtoku, její náhradu kovovou mřížkou a obsypání tělesa vpusti hrubším štěrkem (tzv. kačírkem), aby nedocházelo k vyplavování drobného štěrku.
S pozdravem
Michal Říčka
Dekujeme. Hezky vecer.
Dobrý večer paní Zeithamlová,
můžete objasnit, z jakého důvodu došlo ke zveřejnění tohoto příspěvku s téměř měsíčním odstupem? Zprávu o tomto problému jsem Vám zasílal 17. 3. 2017.
S pozdravem
Michal Říčka
Pane Ricko, dobry vecer, pokud se nejaky koment zobrazil pozdeji, tak se stalo čiste nahodne. Dekuji. Krasny vecer. I.Z
Paní Zeithamlová,
Nejde o zobrazení komentáře, ale o oznámení o novém příspěvku. Informace o novém příspěvku je zasílána každý den podle nastaveného časování. Není možné, aby se notifikace o novém příspěvku zpozdila o cca měsíc. Tedy pokud není samotný příspěvek zadán o cca měsíc později.
S pozdravem
Michal Říčka
Newsletter ma chodit vecer toho dne, kdy se příspěvek zada v PC k publikaci. Příspěvky se da vytvořit a uložit v systému ale zveřejní se a pak teprve newsletter odchází. Vložíme a zbytek udela systém sam. Odešle se to samo. Pokud by vam prislo, ze to funguje jinak, pan Kment vam mailem ci po telefonu rekne jako spravce vic. Mne osobne to funguje vse v poradku a nikdo jiny se neozval, ze by mu to nefungovalo. Hezky den. I.Z.